Over Nxted

Bart TALENS

"Dynamiek past bij me. Ik houd er van om af en toe een positieve clown te zijn, of juist een constructieve onruststoker."​

“Als onderwijskundige heb ik mijn roots aan de Universiteit Utrecht via de master Educational Design & Consultancy. Ik ben een conceptdenker met toekomstgerichte blik, die altijd het complete plaatje in beeld houdt.

Mijn innovatieve kijk op leervraagstukken maakt mij een aanjager en ben op mijn best in projecten waar iets opgebouwd moet worden. Kwaliteit is belangrijk, maar ik kan pragmatisch zijn wanneer de situatie daar om vraagt.
Didactisch ben ik in staat complexe vraagstukken te vertalen naar kleine brokjes relevante informatie.

Ik ben van nature nieuwsgierig, wil weten wat een ander drijft en ben daarom in staat mensen te verbinden en in beweging te brengen.”

LIANNE ILSINK

"Mijn guilty pleasure: Ik houd van knopjes, codes, vormgevingsdingen en priegelen met lay-outs. Toch stiekem een nerd?"

“Ik bezit een master Onderwijskunde van de Universiteit Twente waar de inzet van leertechnologie een belangrijke plek in neemt. Ik ben een creatieve onderwijskundige met gevoel voor design en een scherp oog voor details.

In mijn rol als onderwijskundige denk ik niet alleen in woorden, maar vooral in beelden. Hoe kun je leermiddelen versterken met beelden, zoals afbeeldingen, video’s en infographics? Beelden zeggen meer dan 1000 woorden.

Ik houd ervan om helemaal in een probleem of opdracht te duiken. Dit samen met de opdrachtgever, maar zeker ook met de eindgebruikers. Hiermee wordt de oplossing niet door ons bedacht, maar mét de klant.”

Els Beekman

"heerlijk om vanuit een complexe en chaotische opdracht, orde en structuur aan te brengen."

Ik ben een creatief en pragmatisch ingesteld persoon met een passie voor leren, didactiek en onderwijsinnovatie. Mijn doel is dat leren leidt tot verbetering van het werk op de werkvloer, waarbij de gestelde organisatiedoelen en (persoonlijke) leerdoelen in elkaars verlengde liggen. Op een gestructureerde wijze help ik organisaties bij het opstellen van gedegen opleidingsplannen, met leerinterventies die passen bij deze doelen. Daarbij zet ik graag verschillende leertechnologieën in, om het leren makkelijker, leuker en betekenisvol te maken. Ik ben ervaren in het ontwerpen van leerinterventies en heb daarnaast evenveel oog voor de implementatie ervan. In mijn werk is samenwerking met de klant van groot belang om tot een succesvol resultaat te komen. In die samenwerking ben ik gemakkelijk in omgang, werk ik graag vanuit heldere afspraken en heb ik een groot verantwoordelijkheidsgevoel..”