Over Nxted

Bart TALENS

"Dynamiek past bij me. Ik houd er van om af en toe een positieve clown te zijn, of juist een constructieve onruststoker."​

“Als onderwijskundige heb ik mijn roots aan de Universiteit Utrecht via de master Educational Design & Consultancy. Ik ben een conceptdenker met toekomstgerichte blik, die altijd het complete plaatje in beeld houdt.

Mijn innovatieve kijk op leervraagstukken maakt mij een aanjager en ben op mijn best in projecten waar iets opgebouwd moet worden. Kwaliteit is belangrijk, maar ik kan pragmatisch zijn wanneer de situatie daar om vraagt.
Didactisch ben ik in staat complexe vraagstukken te vertalen naar kleine brokjes relevante informatie.

Ik ben van nature nieuwsgierig, wil weten wat een ander drijft en ben daarom in staat mensen te verbinden en in beweging te brengen.”

LIANNE ILSINK

"Mijn guilty pleasure: Ik houd van knopjes, codes, vormgevingsdingen en priegelen met lay-outs. Toch stiekem een nerd?"

“Ik bezit een master Onderwijskunde van de Universiteit Twente waar de inzet van leertechnologie een belangrijke plek in neemt. Ik ben een creatieve onderwijskundige met gevoel voor design en een scherp oog voor details.

In mijn rol als onderwijskundige denk ik niet alleen in woorden, maar vooral in beelden. Hoe kun je leermiddelen versterken met beelden, zoals afbeeldingen, video’s en infographics? Beelden zeggen meer dan 1000 woorden.

Ik houd ervan om helemaal in een probleem of opdracht te duiken. Dit samen met de opdrachtgever, maar zeker ook met de eindgebruikers. Hiermee wordt de oplossing niet door ons bedacht, maar mét de klant.”

Yanieke paalman

'Keep it simple'. Ik houd ervan om dingen niet onnodig complex te maken, maar simpel en praktisch!

Met een bachelor en master onderwijskunde aan de Universiteit Twente ben ik een onderwijskundige met affiniteit voor leertechnologie. Ik ben resultaatgericht, nuchter en heb een sterke helikopterview. 

In mijn rol als onderwijskundige vind ik het leuk om projecten te leiden op het snijvlak van leren en technologie en ik word blij van het ontwikkelen van mooie leerproducten. Daarbij benut ik de werkplek zoveel mogelijk als krachtige leeromgeving.

Ik vind het daarnaast belangrijk om altijd in verbinding te zijn met stakeholders en eindgebruikers en op zoek te gaan naar de ‘fun factor’.